پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118717
زمان دسترسي همراه اولي‌ها به ۳G
تاریخ انتشار : 1393/06/10 09:55:06
نمایش : 1199
مدير عامل همراه اول از ارائه اينترنت نسل سه در ۲۳ شهر کشور تا پايان شهريورماه خبر داد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، وحيد صدوقي، درباره‌ استان‌هايي که در حال حاضر امکان دسترسي به نسل‌هاي بالاتر ارتباطي را در شبکه همراه اول دارند، گفت: در حال حاضر اين شبکه در استان تهران قابل دسترسي است و به مرور در سطح کشور تکميل شده و اطلاع‌رساني‌هاي لازم در اين زمينه صورت مي‌گيرد.

مدير عامل شرکت ارتباطات سيار ايران با تاکيد بر اين‌که در آينده شبکه ۳G همراه اول به مراتب گسترده‌تر خواهد شد، اظهار کرد: طبق برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته خدمات نسل سه در آينده‌اي نه چندان دور در ۱۵۰ شهر کشور ارائه خواهد شد.

وي همچنين عنوان کرد: با دريافت مجوز براي ارائه‌ي آزمايشي نسل‌هاي بالاتر شرکت همراه اول در کوتاه‌ترين زمان ممکن شبکه خود را آماده‌ي خدمات‌رساني به مشترکين خواهد کرد و در حال حاضر نيز استان‌هايي مانند تهران، اصفهان، تبريز و اهواز ارائه‌ اين خدمات را به‌طور آزمايشي آغاز کرده‌اند که بنابر برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته تا پايان شهريورماه تلاش مي‌شود حدود ۲۳ شهر کشور به اين شبکه متصل شود، چرا که در حال حاضر همکاران ما در استان‌هاي مختلف در حال آماده‌سازي و توسعه شبکه هستند.

صدوقي همچنين اعلام کرد: بسته‌هاي تشويقي اينترنت همراه اول نيز به زودي اعلام مي‌شود تا افراد بتوانند از طريق فعال‌کردن اين بسته‌ها به مديريت هزينه‌هاي خود بپردازند.

اما مدير عامل شرکت ارتباطات سيار ايران در پاسخ به اين سوال که درنهايت مجموعه مخابرات براي کسب مجوز ورود به نسل‌هاي بالاتر چگونه با وزارت ارتباطات به نتيجه رسيد، اظهار کرد: پروانه‌هاي مخابراتي از نوع پيچيده‌اي هستند، چرا که در پروانه شرکت مخابرات ايران هم اينترنت و ديتا هم تلفن ثابت و هم تلفن همراه گنجانده شده و طبيعي است که در اين شرايط براي تدوين الحاقيه تلفن همراه لازم است کل اين پروانه بازنگري شود.

صدوقي ادامه داد: به همين دليل بند‌هاي الحاقيه ما به مراتب سنگين‌تر و پيچيده‌تر بود و از سويي توقع دوطرف نيز براي ارائه‌ي خدمات بهتر بالا بود.

مدير عامل شرکت ارتباطات سيار همچنين عنوان کرد: اکنون اگرچه تدوين اين توافق‌نامه کمي زمان‌بر بوده اما درنهايت آنچه طراحي شده يک معادله‌ي سه سر بُرد است که هم براي مجموعه مخابرات هم براي دولت، وزارت ارتباطات و سازمان تنظيم مقررات و هم مردم و مشترکان منافعي را به دنبال دارد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html